רותם ישראל: "כשאני רואה במסדרונות ערוץ הספורט רבים מבוגרי קול הספורט, אני גאה"

רותם ישראל, המנהלת המקצועית של קול הספורט, מספרת על היתרונות והסיבות שהופכים את הקורס שלנו לכרטיס הכניסה של הדור הצעיר לעולם התקשורת

מאת אופיר גולן

קול הספורט, בית הספר המוביל בישראל ללימודי תקשורת ספורט, הוא כבר 10 שנים אחת מדרכי הכניסה הפופולריות לערוצי הספורט ולאמצעי התקשורת השונים, המשודרים והכתובים. רותם ישראל, אשת תקשורת בכירה והמנהלת המקצועית של קול הספורט, מספרת על היתרונות והסיבות שהופכים את קול הספורט לכרטיס הכניסה של הדור הצעיר לעולם התקשורת המרתק.

"קול הספורט הוא הקורס המקצועי, המגוון והמעשי ביותר שיש", מעידה רותם ישראל, "הקורס מעניק לתלמידים שלנו את הכלים הכי טובים שאפשר לבקש על מנת לעשות את הצעד הראשון אל תקשורת הספורט".

מדוע כדאי לעשות קורס תקשורת הספורט?

"הקורס שלנו מאפשר לתלמידים לקבל את הכלים לעבודה בעולם הזה, להכיר את המושגים ולהבין את כל התפקידים שיש לתחום להציע. בזכות הקורס, הכניסה של בוגרי קול הספורט לעולם התקשורת היא חלקה וטובה. כשאני מגיעה לערוץ הספורט ורואה במסדרונות רבים מבוגרי קול הספורט, אני גאה".

תכנית הלימוד המגוונת מאפשר לתלמידים להתנסות וללמוד את המקצועות הפופולאריים בתחום. "במהלך הקורס הסטודנטים מתנסים בהכל – הגשה ושידור במגרשים ובאולפנים, כתיבה ועריכת תוכן, קריינות, הכנת כתבות טלוויזיה בחדרי עריכה ועוד", מציינת רותם ישראל, "למעשה, תוך כדי הקורס יכולים התלמידים להבין איזה תפקיד יותר מתאים להם. ומעל הכל – הקורס הוא פשוט כיף ומומלץ לכל מי שמשוגע על ספורט".

מה הופך את קול הספורט לקורס המוביל בתחומו?

מבחינת רותם ישראל, מדובר בקורס עם המעטפת המקצועית והאיכותית ביותר, כזו שגם מלווה את התלמיד לאחר תום הקורס ומסייעת לו להשיג עבודה בערוצי הספורט ובאמצעי התקשורת השונים. "נבחרת המרצים של קול הספורט היא הנבחרת האיכותית ביותר", מספרת המנהלת המקצועית, "מדובר באנשים הטובים והמנוסים ביותר בתחום: עמית הורסקי, אבי מלר, יהונתן כהן, ניר קפלן, אסף כהן, אהרל'ה ויסברג, לי נוף, רז אמיר, ליאן וילדאו, יניב טוכמן ועוד – כולם מגיעים מתוך אהבה ורצון ללמד ולהעביר את הידע שלהם לסטודנטים. הקורס כולל הכל מהכל, המון שיעורים מעשיים, הגיוון הוא אדיר. זו חוויה".

"בנוסף, עמית הורסקי ואני מלווים את התלמידים לאורך הקורס עם אוזן קשבת וסבלנות. אנחנו לא מתפשרים על מקצוענות ומעניקים לתלמידים את התנאים הכי טובים שיש. מעבר לכלים המקצועיים, יש כאן יחס אישי, הפקת לקחים, סביבת עבודה מושלמת בכיתה בבית ציוני אמריקה בת"א, במגרשים, באולפנים, וכאמור – סיוע במציאת עבודה בתום הלימודים".

"הגיוון והלמידה השונה בקורס מסייעים לסטודנטים להבין במה בדיוק הם טובים ובאיזה תפקיד יוכלו להצליח"

לדברי רותם ישראל, בוגרות ובוגרי קול הספורט מקבלים את הכלים להצליח כבר מהרגע הראשון בתקשורת. "הבוגרים שלנו יכולים להביא לגוף התקשורת את הידע והמקצוענות שרכשו אצלנו, בשילוב עבודה קשה ואחריות. הבוגרים יודעים ומבינים שצריך להתחיל מלמטה ולטפס לפסגה באמצעות עבודה קשה ומקצועית".

"הגיוון והלמידה השונה בקורס מסייעים לסטודנטים להבין במה בדיוק הם טובים, מה מסקרן אותם ובאיזה תפקיד יוכלו להצליח – לשם גם יוכלו לכוון בתום הקורס. לדעתי, התפקידים המתאימים ביותר לבוגרי הקורס – כעבודה ראשונה בתחום – הם עוזר/ת הפקה, מפיק/ה, תחקירנים, שדרי קווים, כתבים ועורכי תוכן בעיתונים ובאתרי האינטרנט".

רוצים להיכנס לעולם תקשורת הספורט – כרטיס הכניסה מתחיל כאן – בדקו לגבי המועד הבא של הקורס המקיף מבית קול הספורט. צרו איתנו קשר >>

תוכן עניינים

לפרטים נוספים

עקבו אחרינו

פוסטים אחרונים

רוצים לשמוע עוד?

צרו קשר עכשיו בווטסאפ

עקבו אחרינו

דילוג לתוכן